Nudimo širok dijapazon stomatoloških usluga na mnogim poljima stomatologije.

U ugodnom, relaksirajućem ambijentu sa savremenom opremom i najkvalitetnijim materijalima potrudit ćemo se da svatimo vaše dentalne želje i da ih realiziramo, na obostrano zadovoljstvo. Nakon besplatnog konsultativnog pregleda uvjerite se u kvalitet naših usluga.

Porodični stomatolog

ZUBOBOLJA

Najsigurniji način za sprječavanje zubobolje jeste redovan stomatološki pregled. Blagovremeno detektovani kvarovi zuba se saniraju plombama.

Kratkotrajna reakcija zuba na hladno, predstavlja posljednji signal za pomoć, oboljelog zuba. Ako se ovaj signal ignoriše dolazi do prenosa infekcije na zubnu pulpu nakon čega slijedi spontani bol tj.zubobolja.

Jedini način za liječenje zubobolje jeste endodontski tretman zuba ili u narodu rečeno, vadjenje živca.

ENDODONTSKI TRETMAN ZUBA (liječenje kanala korjena)

Ako se zubni kvar ne sanira na vrijeme, nastaje infekcija zubne pulpe koja se manifestira bolovima različitog karaktera, trajanja i intenziteta.

Endodontski tretman se provodi odstranjenjem inficirane zubne pulpe iz kanala korjena, njihovim širenjem, dezinfekcijom i definitivnom obturacijom.

PARODONTOLOGIJA

Šta je parodontalni džep?

Gubitkom kosti i vezivnih vlakana oko zuba nastaje prostor između korjena zuba i alterirane gingive koji se naziva parodontalni džep.

Ovisno o dubini džepa i na osnovu drugih kliničkih parametara, planira se parodontalni zahvat, koji može da predstavlja samo subgingivalna kiretaža korjena ili hirurški parodontalni zahvati.

Cilj parodontalne terapije jeste stavljanje upale pod kontrolu i usporavanje procesa propadanja parodontalnih tkiva.

Parodontalnim tretmanom parodontitis(parodontoza) se ne može izliječiti ali se može progresija razvoja oboljenja značajno usporiti i na taj način se može produžiti vijek trajanja zuba.

ORALNA MEDICINA

Karcinom sluznice usne duplje je jedan od najčešćih karcinoma glave i vrata i čini 3% svih karcinoma kod čovjeka. Takođe, predstavlja jedan od deset najučestalijih uzroka smrti na svijetu.

Ako određena promjena na sluznici usne duplje na zacjeljuje ni nakon 15 dana obavezni je javljanje specijalisti oralne medicine i parodontologije.

Test za detekciju karcinoma usne duplje je bezbolan i traje manje od 2 minute.

Preporučujemo jednom godišnje preventivan pregled sluznice usne duplje kod specijaliste oralne medicine i parodontologije.
MOGUĆNOST PLAĆANJA NAŠIH USLUGA NA 12 MJESEČNIH RATA!

Mi smo tu da Vam pomognemo!

Nemojte se ustručavati potražiti našu stomatološku njegu.

Bol zuba

poslovna suradnja

FIRME koje su prepoznale naš kvalitet i sa kojim smo uspostavili poslovnu suradnju ugovorom

Trebate našu pomoć?